Mofasti avslöjar:Strukturell diskriminering i svenska badrum tack vare det vita rasistiska patriarket.

Jag går på en toalett, uträtta mina behov ser att det står "ska ni pissa stå inte för långt bort från toaletten"
 
Jag blir kränkt!

för män säger vi pissa och för tjejer är kissa, fint folk kommer alltid in sist på tillställningar, vilken av dessa bokstäver kommer längst bak? jo pissa
 
Östen,Öyvind,Örjan....Anna,anja,amina....kvinno namn har många a i sina namn medan män har ofta bokstävewr som är längst bak i alfabetet som jörgen hälge göran.
 
Detta är kränkande mot kvinnor och därför vill jag att vi ska ha ett gemensamt namn för hen på toaletten som tex börjar på a ainka.
 
Vad tycker ni? Mofasti får många besökare varje dag och jag får medvind, vi kommer i grupp avslöja all rasism och mansfrossa som finns i detta genomruttna system, med vänsterpartiet kommer rättvisa.
 
På återseende!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback