Mofasti fikar med balkanveteran

Jag går runt i gemytliga seved, jag snackar med grabbarna som hänger och där sitter en man i samma mössa som tito hade och hans pin, jag tar ett snack och blir inbjuden på lite kaffe,cevapici och krempita
 
Han säger sig vara en sann nationalist och kommunist och snackar om hur det var under titos tid, jag fick aldrig uppleva hans era men jag får som tack en bok om tito som jag nu skall läsa.
 
Efter detta går jag med Nima,Ali,Fatima,Bengt och fikar lite på martins för att senare dra ut i dimman på Möllan, jag har även hunnit börja nollingen med alla genusvetare vilket är sjukt kul!
 
Har även skrivit klart ett nytt kapitel i min bok som handlar om statistiska bevis på mångkultur är en ren vinst utan några förluster.

Kommentarer
Serben säger:

Hade du varit Serb och inte ett troll så hade du vetat att det heter Ćevapčići och inte cevapici. Dessutom så heter det Ćevapi på serbiska, Ćevapčići är bosniska. Dessutom så äter man inte Ćevapi tillsammans med kaffe och krempita. ;)

2013-09-29 | 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback