Mofasti besöker Malmö!

Sitter här på arlanda och tar det lugnt, exalterad för att få besöka malmö som är en av världens vackraste och mest spännande städer.

Jag har i sommar besökt områden som flashback påstår ha problem fast det är skitsnack.

Varit i Borlänge,Trollhättan och Umeå. Näst på tur är Malmö och Landskrona. Vill ni snacka med mig så ta gärna kontakt för jag tror internet fungerar bättre i skåne (telia har inte gett mig internet på flera veckor pågrund av att man anställer inkompetenta svenskar istället för utbildad arbetskraft som ist får arbeta som städare för man har ett namn som inte slutar på -sson.

Jag kommer ge en rapport på detta på flashback nästa vecka, kommer även släppa exceptionell statistik som kommer få flashback att få en ny uppfattning om Malmö, kommer handla om att kriminaliteten är låg och mångkulturen gör att staden blir rik och blomstrande.... Ha det gott och läs min blogg, ta gärna debatten med om ni känner för det.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback