Fanny Åström, intelligent hen som tar kampen mot kvinnohatande män!

Jag är homosexuell, har världens finaste fästhen, dock har jag länge funderat om jag inte kunnat bli åtminstone bisexuell för att vara attraherad av hen! hen kanske inte är den snyggaste i hagen men hens åsikter gör att jag blir helt såld! ingen kan förklara genusproblemet och patriarket lika bra som Fanny! Att även rasism och alla andra läskiga åsikter likaså gör det inte värre.'

Jag är dock flexiblosexuell, alla är några procent hit och dit och det är jag med, jag vill inte diskriminera och jag är öppet för att attraheras av allt möjligt (nu menar jag då allt som är acceptabelt och lagligt) men ja vi tänker för mycket i normer, normer som hen har hittat och beskrivit. Dags nu att rasera patriarket och ersätta vårt ruttna system med ett jämlikt samhälle!

psst här är länken till hens fabulösa blogg! :D

www.arsinoe.se/

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback