Sveriges välfärd och den Somaliska invandringen

Jag får ofta höra på flashback hur värdelösa somalier är, nysvenskarna från afrikas horn inte är tillräckligt bra utan bara kostar pengar och vill sprida islam som trots alla källor anses vara en aggressiv religion, helt olikt dess budskap om fred som islam verkligen sprider.
 
Jag reser runt i Sverige, jag besöker vänner i hela landet.
 
Jag var ute och gick med Hassan från Mogadishu i Göteborg.
 
Runt nordstand är det massor med somaliska entreprenörer
 
-Man kan i praktiken påstå att många köpcentrum i Sverige hade dött ut utan alla somalier som ägde butiker.
 
Många somalier är inte och går runt i unfirofmer utan vill gärna gå och prata med folk, därför blandar sig många chefer bland besökare på alla dessa konditorier som finns i köpcentrumet.
 
Agda är nöd "Nysvenskarna från afrika är verkligen positiva, många hälsar på mig och jag känner att den strikta och smått nazistiska svenska företagarkulturen är något som hållit emot i Sverige"
 
Folk är allmänt nöjda med detta och förutom någon poteniell flashbackrasist är det en fin dag i det smått mångkulturella Göteborg, dock har staden blivit gladare på senare år när trångsyntheten börjat utrotas.
 
Visst några få förrvirrade individer röstar på S-D som är rasister, men med denna blogg kommer jag visa mångkulturens positiva sidor och även andra doktriner som kännetecknar sverige som genus,öppenhet,tolerans, kontrollerat förmynderi etc.
 
Jag hoppas att ni kommer njuta av min blogg och få inspiration att ta debatten mot alla rasister!
 
Želim ti prijatan dan/Mofasti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback